Algemene voorwaarden
Retour;
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling ongebruikt tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Custom made producten zoals 3D producten of custom made magneetfolie / stickers kunnen niet geretourneerd worden.
U krijgt het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan NiJo-design geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nijo-design.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour zending excl. verzendkosten terugstorten op uw rekening mits het product in goede orde retour is ontvangen.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product opnieuw te kunnen verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen;
Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@nijo-design.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product en het verzenden van het nieuwe product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven;
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Als u een emailadres heeft door geven dan krijgt u van PostNL/ DHL een email of sms met de track en trace hier heeft u de mogelijkheid uw adres gegevens te controleren en het bezorgmoment of afleveradres te wijzigen.
Mijn envelop of mijn pakketje is kwijt / verloren gegaan tijdens verzending;
Hier zijn wij niet verantwoordelijk/ aansprakelijk voor omdat de producten niet onder de norm van verzekerd versturen vallen. Hier bent u dan ook zelf verantwoordelijk of aansprakelijk voor. Wij hebben hier geen inzicht in wanneer het pakket wel of niet is aangekomen. U dient dan zelf een melding te maken bij uw lokale postkantoor of servicepoint in het land van uw bestemming.
Levertijd & verzendkosten;
Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen 2 á 3 werkdagen verzonden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde productprijzen zijn exclusief verzendkosten!
De verzendkosten bedragen:
€ 4,50 voor brievenbuspakketten
€ 7,- voor bestellingen tot 10kg bij levering aan huis met PostNL / DHL
€ 13,20 voor bestellingen 10kg tot 20kg bij levering aan huis met PostNL / DHL
Wilt u uw pakket verzekerd verzenden? Dit heeft een meerprijs van € 7,50
Wenst u verzending via een andere pakketservice neemt u dan even contact met ons op dit is mogelijk.
Voor levering naar België / Duitsland / USA / UK / Italië / Polen en meerdere landen dan kunt u contact met ons opnemen.
Wilt u de bestelling liever afhalen? Dat kan bij ons in Borne (Overijssel). Dit is alleen mogelijk op afspraak. Wilt u een afspraak maken dan kunt u contact opnemen(alléén via Whatsapp), tussen 10:00 en 21:00. +31647966079
Bij afhalen is het mogelijk om op diverse manieren te betalen; betaalverzoek, pinnen, contant. Het is ook mogelijk om vooraf op de website te betalen via IDEAL.
Contact;
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken via onderstaande gegevens:
Tel: +31647966079 (bereikbaar via WhatsApp van 10:00 tot 21:00)
Email: info@nijo-design.nl
Garantie;
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Wij besteden veel aandacht aan het verpakken van de producten. Mocht het toch gebeuren dat tijdens het transport het product stuk gaat, neemt u dan even contact met ons op, zodat we dit samen kunnen oplossen. U kunt er voor kiezen om de bestelling verzekerd te laten versturen(tegen meerprijs).
Klachten;
Is er iets niet naar wens, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via info@nijo-design.nl. Samen zullen we naar een passende oplossing zoeken.
Betaalmethodes;
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen.
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan ;
– Ideal / Visa / Paypal / QR code / Tikkie / Contant / Pinnen,
– Overboeking
– Afhalen in Borne Overijssel, betalingen kunnen contant plaats vinden, maar ook via betaalverzoek of QR code.
– Binnen 30 dagen dient de factuur te zijn voldaan.
(We sturen bij geen gehoor op onze factuur drie keer een herinnering mocht de betaling dan nog niet zijn voldaan zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen)
Alle prijzen zijn onder voorbehoud en exclusief verzendkosten.
Maten en gewichten kunnen afwijken.
Alle productnamen en logo's zijn handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.
Het kan voor komen dat de 3D producten anders zijn dan het getoonde voorbeeld op de site (dit geldt niet voor Custom producten). Dit kan veroorzaakt worden door een software- of productiefout. U krijgt het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd of we versturen een nieuw product naar u op. Wilt u als dit bij u voorkomt contact opnemen via email/WhatsApp. Graag een foto toevoegen als bijlage.
Met vriendelijke groet NiJo-Design.nl